web analytics

Nepripet povzročil hudo prometno nesrečo

Delite:

Gorenjski operativno komunikacijski center je v zadnjih 24 urah sprejel:

– 8 obvestil o prometnih nesrečah;
– 5  kršitev  predpisov o varstvu javnega reda in miru na javnem kraju ter 3 v zasebnem prostoru;

S področja kriminalitete policija obravnava naznanila sumov kaznivih dejanj tatvine in vloma.

Ceste  so mokre in spolzke. Vozinikom policija priporoča, naj vozijo previdno. Kolesarje, mopediste in motoriste  hkrati  prosi, da z udeležbo v prometu počakajo na suhe in bolj ugodne razmere.

***

Serija  napak  vodila  v  hudo  nesrečo 

Škofjeloški policisti so včeraj popoldan na cesti  Žiri – Vrhnika obravnavali hujšo nesrečo, v kateri sta bili udeleženi dve vozili. Nesrečo je povzročil voznik osebnega avtomobila, ki  je  med  vožnjo  izgubil nadzor nad vozilom in trčil v kombi, ki je pripeljal nasproti.
Trčenje ni bilo silovito, do nesreče in hujših posledic pa je vodila serija osnovnih napak na strani povzročitelja nesreče. Cesta je bila namreč mokra, voznik pa hitrosti vožnje ni prilagodil razmeram.
Na vozilu so bile nameščene stare pnevmatike – na eni osi letnik 2007, na drugi 2008 – ki niso več zagotavljale ustreznega oprijema niti na suhi cesti.
Voznik med vožnjo ni uporabljal varnostnega pasu, ob trčenju pa ga je vrglo iz vozila. Zaradi hujših poškodb so ga na kraju nesreče morali oživljati gasilci (prvi posredovalci) in reševalci.

Na avtomobilu povzročitelja nesreče niso nastale večje poškodbe, okoliščine pa kažejo, da bi varnostni pas, če bi bil uporabljen, voznika lahko obvaroval pred hujšimi poškodbami. Voznik kombija – ki pa je varnostni pas uporabljal –  je po podatkih policije utrpel lažje poškodbe.

V  letošnjem  letu  so  gorenjski  policisti  ugotovili že več, kot 850 kršitev neuporabe varnostnega pasu. V več kot 30 primerih niso bili pripeti otroci.

Varnostni pas je ključnega pomena za varnost voznikov in potnikov in velja za zelo učinkovit varnostni pripomoček  pri reševanju življenj ter preprečevanju telesnih poškodb v prometnih nesrečah. V kombinaciji z ostalimi elementi varnosti zagotavljajo najvišjo raven zaščite, bistveno pa blaži predvsem posledice pri direktnih trkih in pri prevrnitvah ter pri kotaljenju vozil. Za poškodbe nepripetega udeleženca, sploh otroka, je dovolj že trk pri zelo nizki hitrosti, ko otroka vrže naprej ali
ga »razmetče« po vozilu. Zato je varnostni pas potrebno uporabljati vedno, pravilno in na vseh, tudi kratkih vožnjah!

Kako pravilno pripnemo varnostni pas?
– sponka varnostnega pasu mora biti vstavljena v zaklep (sliši se KLIK)
– varnostni pas se mora tesno oprijemati in prilegati celemu telesu
– ne sme biti ohlapen ali zvit, da lahko varuje s svojo celotno širino
– pravilno mora biti nastavljena višina varnostnega pasu na stebričku
– zgornji  del  mora potekati preko sredine ramena, spodnji del pa pod trebuhom preko bokov

Otroci morajo biti zavarovani z zadrževalnim sistemom, ki je primeren njihovi telesni rasti in telesni masi. Zanje smo odgovorni tisti, ki jih prevažamo. Poskrbimo za njihovo varnost!

***

Kriminaliteta

Jeseniški kriminalisti so včeraj obravnavali tri primere tatvine kovinskega materiala. V enem primeru je dejanje ostalo pri poskusu.
Iz enega od skladišč je bilo odtujenega več sto kilogramov odpadnega bakra, iz druge delavnice pa je bil odtujen baker v različnih oblikah.

Na cesti iz Hotavelj proti Trebiji je na cesto skozi varovalno mrežo priletela skala. Do ogrožanja ni prišlo. Do podorov kamenja večkrat prihaja predvsem ob obilnem deževju. Vozniki pazite pri vožnji skozi soteske in doline ter na mestih, kjer so brežine nad nivojem vozišča. Vozite previdno, bodite pripeti.

Naslovna fotografija: KLIK




Sledite nam in nas všečkajte:
error
Delite:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja